Quick update, almost going for a trip! - Reisverslag uit Vilnius, Litouwen van Anna Galiën - WaarBenJij.nu Quick update, almost going for a trip! - Reisverslag uit Vilnius, Litouwen van Anna Galiën - WaarBenJij.nu

Quick update, almost going for a trip!

Door: Anna van der Galiën

Blijf op de hoogte en volg Anna

06 Maart 2015 | Litouwen, Vilnius

Hey allemaal! Deze week zal mijn reisverslag korter zijn dan anders, want over 15 minuten moet ik weg voor de bus naar Talinn! Ik moet me dus even haasten haha.

Afgelopen weekend heb ik 3 nachten geslapen bij een vriendin in het stadcentrum. Wat een rust en stilte, ik heb zo heerlijk kunnen slapen! Echt zo fijn om eindelijk een kamer weer eens voor jezelf te hebben!

Zondag ben ik een dagje naar Kaunas geweest. Een mooi, oud stadje op nog geen anderhalf uur met de trein reizigen vanaf Vilnius. Het was een heerlijke zonnige dag, dus we hebben de hele dag fijn kunnen rondwandelen. 's Avonds hebben we de avond goed afgesloten door uit eten te gaan in Vilnius.

De rest van de week is rustig verlopen. Doordat ik woensdag en donderdag wat ziekjes was, heb ik het even wat rustiger aangedaan. Gelukkig voel ik me ondertussen alweer stukken beter!

Vanavond ga ik met de bus naar Talinn in Estland! Daar moet ik morgen de hele dag vertoeven en 's avonds ga ik op een vierdaagse cruise. Zondag ben ik in St. Petersburg, maandag in Helinski, dinsdag in Stockholm en woensdag ben ik weer terug in Talinn! Donderdagochtend ben ik weer om 7 uur terug in Vilnius. het eerste wat ik ga doen als ik weer terug ben, is dan ook mijn bedje induiken! Een druk, maar wel geweldig reisje dus en ik heb er zin in! I'm ready.

Tot over een weekje en veel liefs uit Litouwen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 18 Juli 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 10735

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Graduation traineeship in Brussels

26 Januari 2015 - 28 Juni 2015

Study abroad in Vilnius

20 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

ISUFulda!

Landen bezocht: